3 dagen på skolan,Onsdag


Hej alla,förlåt att jag är sen med inlägget!

Min internet funkar inte här,det finns trådlös internet men dator vill inte kopplas till den.Men jag lånar min pappas dator.

Idag så höll jag nästan på att somna i bussen,tunnelbanan påväg till skolan.
Mina föräldrar behövde faktiskt väcka mig lite då,då.

Vi började 8.15 idag,slutade 12. Men dagen kändes som evigheter ändå,vi har bara fem minuters rast mellan varje lektion och ingen lunchrast.
Dom serverar inte lunch,man får köpa själv.Men dom har ett billigt cafe i skolan.
Lunchasten är egentligen när vi har två timmars rast men vi hade ingen lektion(vi sulle ha idrott). Anledningen till att vi inte hade idrott är väldigt tragiskt,jag vet inte om jag vill skriv det här.

Men om du undrar fråga på kommentarer eller så.

När jag kom hem åt vi lunch, jag somnade direkt(senast 15.00 och nu är det 20.00 på kvällen).
Jag ska försöka få några bilder med på bloggen från min kamera,men det är ingen garanti.

Men det får bli google bilder av wien så att bloggen inte är lika tråkig,haha.

Tack för att du läste detta!

<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du får se mycket och säkert lära dig mycket också.

2011-05-11 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0